تعویض حرفه ای لیلا حاتمی با مهناز افشار

۲۳ آبان ،

کمتر کسی فکر می کرد مهناز افشار که با فیلم هایی چون «شور عشق»، «زهر عسل»، «دختری در قفس» و … به شهرت رسید اینقدر تلاش و پشتکار داشته باشد که بالاخره بتواند خود را به آثار فیلمسازان صاحب نام سینمای ایران چون داریوش مهرجویی برساند.

 

Mahnaz.AfshaR

 

کارگردان صاحب نام سینمای ایران به زودی فیلم جدیدش با نام «چه خوبه برگشتی» را کلید خواهد زد. پیش از این لیلا حاتمی قرار بود در سومین همکاری اش پس از «لیلا» و «نارنجی پوش» بار دیگر در مقابل دوربین مهرجویی قرار بگیرد اما به گزارش تماشا حضور او در این پروژه منتفی شده است.

 

حاتمی به علت حضور در خارج از کشور از بازی در این پروژه کناره گیری کرده است اما خبر می رسد که کارگردان، مهناز افشار را جایگزین او کرده است. به این ترتیب اولین همکاری افشار با مهرجویی شکل خواهد گرفت. به نظر می رسد این بازیگر در سال های اخیر وسواس قابل توجهی نسبت به انتخاب کارهایش به خرج می دهد.

 

این ستاره پرکار سینما این روزها ۳ فیلم «برف روی کاج ها» به کارگردانی پیمان معادی، «پل چوبی» مهدی کرم پور و «یه عاشقانه ساده» سامان مقدم را در نوبت اکران دارد. همینطور او با «هیچ کجا، هیچ کس» ابراهیم شیبانی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور خواهند داشت.

 

حامد بهداد و رضا عطاران از دیگر بازیگران اصلی فیلم مهرجویی هستند. این فیلم در فضای کمدی ساخته خواهد شد. «چه خوبه برگشتی» مانند «مهمان مامان» فیلم پربازیگری است و قرار است به زودی کلید بخورد.

 

پیش از این رضا درمیشیان، دستیار داریوش مهرجویی، اعلام کرده بود این فیلم پربازیگرترین فیلم مهرجویی خواهد بود و تعداد زیادی از بازیگران سینمای ایران در آن حضور خواهند داشت. شنیده می شود، این تغییر و تحول تنها به جایگزینی افشار به جای حاتمی ختم نمی شود و تیم بازیگران آقای مهرجویی تغییرات چشمگیر دیگری خواهد داشت.

 

اگر حامد بهداد همچنان در این تیم باقی بماند، دومین تجربه همبازی شدن افشار و او بعد از «سعادت آباد» به کارگردانی مازیار میری، شکل خواهد گرفت. البته این دو بازیگر در «شبانه روز» هم بازی می کردند، اگرچه روبروی هم نبودند.

 

پیش از این اعلام شده بود، حسن پورشیرازی، امیر جعفری و ریما رامین فر هم در این فیلم بازی می کنند. هر چند به نظر می رسد چندان نباید به حضور این نام ها اعتماد کرد.

منبع: تماشا

فرهنگ و ادب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.