تعیین تعرفه مکالمه با تلفن ثابت اعتباری/ خرید تلفن ثابت با ۱۰هزارتومان

تعیین تعرفه مکالمه با تلفن ثابت اعتباری/ خرید تلفن ثابت با ۱۰هزارتومان

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نهایی شدن تعرفه مکالمه با خطوط تلفن ثابت اعتباری خبر داد که براساس آن متقاضیان می توانند با مبلغ ۱۰ هزار تومان یک خط تلفن ثابت پیش پرداختی تهیه و از آن استفاده کنند.

 

به گزارش دریچه خبر به نقل از مهر ، حسن رضوانی شرکت مخابرات ایران را برای ارائه سرویس تلفن ثابت اعتباری مطابق با پروانه فعالیت این شرکت، مجاز اعلام کرد و اظهار داشت: میزان تعرفه درنظر گرفته شده برای مکالمه با این نوع تلفن همانند تلفن های  ثابت فعلی است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون نرخ هر دقیقه مکالمه مشترکان تلفن ثابت حدود ۵۱ ریال است، تصریح کرد: نرخ مکالمه با تلفن ثابت اعتباری نیز تفاوتی با این رقم نخواهد داشت.

 

رضوانی با تاکید براینکه ارائه این سرویس براساس موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توسط شرکت مخابرات ایران قابل اجرا است، ادامه داد: در صورت فعالسازی تلفن های ثابت اعتباری در کشور، شبکه این نوع تلفن و شماره گذاری آن تفاوتی با شبکه فعلی تلفن ثابت ندارد و متقاضیان تنها باید نسبت به خرید این نوع تلفن به قیمت ۱۰ هزار تومان اقدام کنند و بابت تماس گرفتن و صحبت کردن نیز باید از کارت شارژ تلفن همراه استفاده کرده و خط تلفن ثابت خود را شارژ کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با بیان اینکه این طرح براساس برنامه های شرکت مخابرات ایران در کشور اجرایی می شود، افزود: نرخ استفاده از تلفن های پیش پرداختی نیز مطابق تلفن های فعلی مبلغ ۵۱ ریال در دقیقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت آزمایشی در برخی استانهای کشور به اجرا درآمده است اضافه کرد: به طور قطع در صورت استقبال مردم از این سرویس، مخابرات این سرویس را در کل کشور اجرایی می کند.

به گزارش مهر، اوایل سال ۸۹ مسئولان شرکت مخابرات ایران از اجرای طرح یکپارچه تلفن ثابت اعتباری در کشور خبردادند که براساس آن متقاضیان بتوانند از تلفن ثابت پیش پرداختی استفاده کنند.

این طرح ابتدا قرار بود به طور جداگانه و توسط شرکتهای مخابرات استانی در هر استان راه اندازی شود اما پس از آن شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که این طرح را به صورت یکپارچه در کشور عملیاتی می کند.

در این طرح متقاضیان باید قبل از استفاده از این نوع تلفن باید خط خود را شارژ کنند. این طرح به صورت پایلوت در بعضی استانهای کشور مانند فارس و برخی مناطق تهران به اجرا درآمد.


DaricheKhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.