تعیین تکلیف باقیمانده ورودی های سال ۸۸ مراکز تربیت معلم

۲۲ آبان ،

پیرو قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و آموزشیاران از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ابلاغ شد: تعیین تکلیف باقیمانده ورودی های سال ۸۸ مراکز تربیت معلم مشخص شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، در جهتی اجرای تبصره ۸ ماده واحد قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و آموزشیاران مصوب ۹۱/۷/۱۹ مجلس شورای اسلامی استخدام باقی مانده ورودی های سال ۸۸ مراکز تربیت معلم که فارغ التحصیل شده اند طی بخش نامه ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه به ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور ابلاغ شد.
بر اساس این گزارش تفسیری این دستورالعمل از تاریخ اول آذرماه سال ۹۱ اجرایی و به دنبال آن از کلیه ورودی های سال ۸۸ بر اساس قانون معتمدین خدمت گرفته خواهد شد.
این گزارش تفسیری می افزاید:‌ در خصوص اشخاصی که فاقد کارت معافیت یا پایان خدمت می باشند بر اساس ماده ۷ قانون نظام وظیفه عمومی مصوب ۶۳/۷/۲۹ مجلس شورای اسلامی اقدام می گردد.
بنابر این گزارش تفسیری ، ارائه گواهی از سازمان سنجش مبنی بر این که فرد در سال ۸۸ در مراکز تربیت معلم پذیرفته شده است از مفاد این دستورالعمل است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.