تغییر و تحول در مدیران وزارت ارتباطات

یک مقام آگاه در وزارت ارتباطات از انجام برخی تغییرات در این وزارتخانه خبر داد و گفت: براساس آخرین تصمیمات انجام شده محمدعلی فرقانی که تا پیش از این رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بود به ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب خواهد شد.
وی با اشاره به احکام جدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای معاونانش در شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به خبرنگار مهر گفت: براساس این احکام محمدعلی فرقانی که تا پیش از این معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بود به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب می‌شود و محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ریاست هیات مدیره این شرکت را نیز عهده دار خواهد شد.
وی افزود: در همین حال محمد کرم پور که تا پیش از این معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود به سمت معاون وزیر در امور بین الملل که پیش از این مهدی اخوان بهابادی آن را برعهده داشت منصوب شده است.
به گزارش مهر، یک ماه پیش و پس از انتصاب مهدی اخوان بهابادی به سمت دبیر شورایعالی فضای مجازی کشور، وزیر ارتباطات محمد کرم پور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به سمت سرپرست معاونت فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.
تغییر و تحولات در سطح مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی ۳ سال فعالیت دولت دهم بارها اتفاق افتاده است و هر از چندگاهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معاونان خود و مدیران لایه های بالایی این وزارتخانه را در سطوح مدیریتی جابجا می‌کند.
اواخر سال ۸۹ محمدعلی فرقانی که پیش تر رئیس سازمان فضایی ایران بود، طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات به سمت معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شده بود.
محمود خسروی نیز پیش از این رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود. همچنین محمد کرم پور عضویت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران را در کارنامه دارد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.