تغییرات تازه در نرخ خدمات همراه‌اول

۳۱فروردین۱۳،

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: پیشنهاد مخابرات برای Flat(ثابت و سراسری) شدن تعرفه مکالمات همراه اول دقیقه‌ای ۵۳٫۵ تومان است.
روز قبل مصطفی سید هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از ارائه پیشنهاد Flat (ثابت، یکسان و سراسری) کردن شبکه همراه اول به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.
وی گفت: با Flat کردن شبکه، هزینه جابه‌جایی و بین‌شهری از همراه اول حذف می‌شود و همراه اول در این کار به دنبال صرفه‌ اقتصادی نیست؛ اما برای ارائه خدمات بهتر و رقابت با رقبا این کار لازم است.
امروز سیدهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس دربارهٔ نرخ پیشنهادی همراه اول برای تعرفه‌ Flat گفت: مخابرات تعرفه ۵۳٫۵ تومان را به ازای هر دقیقه مکالمه به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیشنهاد داده بود.
وی گفت: این پیشنهاد اولیه شرکت مخابرات ایران بوده است که کمیسیون تنظیم مقررات نیز روی این پیشنهاد نظر خواهد داد.
به گزارش فارس، در یک شبکه Flat مبدا و مقصد تماس تفاوتی ندارد، اگر از هر کجا با یکی از سیم‌کارت‌های اپراتور با سیم‌کارت دیگری از همان اپراتور در هر جایی (داخل کشور) تماس گرفته شود تفاوتی در هزینه وجود نخواهد داشت. شبکه اپراتور دوم و سوم تلفن همراه Flat است.
هم‌اکنون تعرفه یک دقیقه تماس شهری با سیم‌کارت دائمی همراه اول در ساعت پیک مصرف ۴۴ تومان و در ساعت غیر پیک ۳۵ تومان است.
همچنین تعرفه یک دقیقه تماس بین‌شهری با سیم‌کارت دائمی همراه اول در ساعت پیک مصرف ۷۶ تومان و در ساعت غیر پیک ۵۳ تومان است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.