تغییر در برنامه تلویزیونی نامزدها / مستند ها از امروز روی آنتن سیما می رود

در دهمین روز از تبلیغات نامزدها

نامزدهای ریاست جمهوری از امروز برنامه های تبلیغاتی خود را با شکلی تازه در رسانه ملی ارائه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هنر ایران، برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امروز (دوشنبه ۱۳ خرداد) با پخش مستند رادیویی محسن رضایی در رادیو ایران آغاز می گردد.

این مستند ساعت ۸:۳۰ روی آنتن می رود . ساعت ۹:۳۰ نیز تکرار مستند رادیویی حسن روحانی از رادیو ایران پخش می گردد و آخرین بخش تبلیغات رادیویی امروز نامزدها ساعت ۱۸ با مصاحبه رادیو معارف با سعید جلیلی اتفاق می افتد.

اما برنامه های تلویزیونی نامزدها از امروز با شکل تازهی برگزار خواهد شد .آنان از امروز فرصت دارند فیلم های مستند خود را نمایش دهند.

در مرحله تازه تبلیغات از رسانه ملی علاوه بر مستندهای تلویزیونی، گقت و گوهای کارشناسی و رو در رو با جوانان هم افزوده می گردد.

امروز ساعت ۱۸:۱۰ اولین قسمت از گفت و گوی سه کارشناس با یک کاندیدا از شبکه چهار پخش می گردد و اولین مهمان این برنامه محمد غرضی خواهد بود.

ساعت ۱۹:۱۰ نیز اولین قسمت برنامه “به انتخاب شما” با اجرای رضا ابراهیمی و محوریت سوالات جوانان از کاندیداها به روی آنتن می رود. این برنامه با حضور محمدرضا عارف برگزار می گردد.

ساعت ۲۲:۳۰ نیز اولین قسمت گفت وگوی کاندیداها با شبکه خبر پخش می گردد که امشب حسن روحانی مهمان آن خواهد بود.

اولین مستند تبلیغاتی این دوره متعلق به محسن رضایی است که به کارگردانی اسماعیل فلاح پور ساخته شده و ساعت ۲۰:۱۰ از شبکه یک سیما پخش می گردد.

دومین مستند تبلیغاتی متعلق به سعید جلیلی است که ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه یک پخش می گردد .حسین شمقدری فرزند جواد شمقدری ساخت فیلم تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را بر عهد دارد.

تکرار این دو مستند نیز در ساعت ۲۳:۳۰ (محسن رضایی) و ۳۰ دقیقه بامداد (سعید جلیلی) از شبکه جام جم به روی آنتن می رود.

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.