تغییر مسیر ترافیکی در محدوده بزرگراه کردستان و خیابان ولی عصر (عچ)

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تهران از تغییر مسیر ترافیکی در خیابان های حدفاصل بزرگراه کردستان – شیراز و همچنین یکی از انشعابات خیابان ولی عصر خبر داد ..

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهدی طیبانی در این خصوص گفت : خیابان های زاینده رود و حکیم اعظم حد فاصل بزرگراه کردستان و خیابان شیراز بر خلاف مسیر فعلی تغییر جهت می دهند.
 
طیبانی با اشاره به این که قبل ازاجرای این تغییر خودروهایی که  از خیابان زاینده رود قصد ورود به دوربرگردان زیر پل ملاصدرا را داشتند با تداخل ترافیکی در مسیر شمال به جنوب مواجه شده و این محل به یک نقطه تصادف خیز تبدیل شده بود افزود: با تغییر جهت  خیابان زاینده رود از شرق به غرب و خیابان حکیم اعظم از غرب به شرق این مشکل ترافیکی مرتفع  می گردد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خیابان خرسند نیز به عنوان یکی از منشعبات خیابان ولی عصر به سمت خیابان آفریقا یکطرفه بود که با تغییر جهت این خیابان ، علاوه بر دسترسی شهروندان از حجم ترافیکی این محدوده تا حدودی کاسته می گردد.
 
طیبانی با اشاره به اینکه این تغییرات از سوی مشاوران  ترافیکی بررسی و پس از آن اجرایی شده است افزود:  آمار ترافیکی این نقاط برداشت شده و در نرم افزار شبیه سازی شده وارد شده است که خروجی نرم افزار نشان دهنده بهبود وضعیت ترافیکی این نقاط پس از تغییر جهت ها بوده است


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.