تغییر مکان برگزاری مراسم ختم زنده یاد عسل بدیعی/مخالفت مدیران برای برگزاری مراسم در مسجد بلال

۱۴فروردین۱۳،

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مراسم ختم زنده یاد عسل بدیعی برای برگذاری در مسجد بلال صدا و سیما لغو شد و این مراسم به روز سه شنبه در مسجد نور میدان فاطمی منتقل شد. مراسم ختم ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برگزار می گردد.

به نظر می رسد مدیران تصمیم گیر برای برگزاری مراسم ختم وی در مسجد بلال صدا و سیما نظر مساعد نداشته اند و اجازه برگزاری مراسم را به برگزار کنندگان در مسجد بلال نداده اند.

مهدی احمدی؛ تهیه کننده سینما  در مورد مراسم تشییع پیکر زنده یاد عسل بدیعی بازیگر سینما گفت بود: مراسم تشییع پیکر این هنرمند روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح از مقابل تالار وحدت انجام خواهد شد و وی در قطعه هنرمندان آرام می گیرد. مراسم ختم نیز روز سه شنبه ساعت ۱۵ در مسجد بلال صدا و سیما انجام می گیرد.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: محمود فرشچیان؛ هنرمند بزرگ نگارگر کشورمان به منظور قردانی از خانواده زنده یاد عسل بدیعی در اهدا اعضای این هنرمند یک تابلو فرش به خانواده وی که اثری با طرحی از استاد محمود فرشچیان است اهدا کرد.

یادآور می گردد زنده یاد عسل بدیعی به سبب مسمومیت دارویی و نرسیدن اکسیژن به مغزش دچار مرگ مغزی شد و پس از تشخیص دکترها خانواده وی اعضای این هنرمند فقید را اهدا کردند که روز قبل در بیمارستان مسیح دانشوری تیم پزشکی حاضر شد و اعضای وی اهدا گردید.


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.