تفاهم‌نامه‌ میان مجمع خیرین سلامت و وزارت بهداشت منعقد شد

۱۸خردادماه،

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امضای تفاهم‌نامه‌ای میان مجمع خیرین سلامت و وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمد حسین آیتی ضمن اعلام این خبر، افزود: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از توسعه زیرساخت‌های امور دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی شامل احداث، تعمیر، تجهیز و نگهداشت خوابگاه‌های دانشجویی منعقد شده است.

وی مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه را کمک به حفظ و ارتقاء سطح سلامت جسمی، روحی و روانی دانشجویان، فراهم کردن زمینه شناسایی و ساماندهی خیرین، برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی، همچنین تشویق، ترغیب و جهت‌دهی نیات خیرین به سمت تامین خوابگاه‌های دانشجویی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عنوان کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دربارهٔ راهکارهای اجرایی این تفاهم‌نامه، گفت: ساز وکار اجرای تفاهم‌نامه اندیشیده شده و برنامه عملیاتی و دستورالعمل اجرایی آن در حال تدوین است.

وی افزود: تفاهم‌نامه مذکور از سوی مجمع خیرین سلامت کشور به تمامی مجامع خیرین سلامت سراسر کشور و از سوی وزارت بهداشت به کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.