تفهیم ۴ اتهام به مهدی هاشمی

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در خبر

یک منبع آگاه با اعلام تفهیم ۴ اتهام اصلی مهدی هاشمی به وی، گفت: مهدی هاشمی در بخش VIP بیمارستان دی بستری است در حالیکه پزشکان بیماری وی را تأیید نکرده‌اند.

به گزارش تفسیری مشرق، یک منبع آگاه در گفت‌‌وگو با فارس، با اشاره به روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، گفت: تاکنون چهار اتهام اصلی مهدی هاشمی به وی تفهیم شده است.

وی با بیان اینکه اتهام جاسوسی و انتقال اطلاعات حساس به بیگانگان از اتهاماتی بوده که به مهدی هاشمی تفهیم شده است، افزود: اخلال در نظام اقتصادی کشور از دیگر اتهاماتی است که به مهدی هاشمی تفهیم شد.

این منبع آگاه با بیان اینکه اخلال در امنیت کشور در دوران فتنه ۸۸ از اتهامات دیگر تفهیم شده به مهدی هاشمی است، تصریح نمود: فساد در قراردادهای بزرگ نفتی در دوران مسئولیت در وزارت نفت در وقت ریاست‌جمهوری آقای رفسنجانی از دیگر اتهاماتی بود که به وی تفهیم شد.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی اکنون به بهانه بیماری در بخش VIP بیمارستان دی بستری است، تاکید نمود: در حالی که مهدی هاشمی در بیمارستان بستری است اما پزشکان اصل بیماری این متهم را تائید نکرده‌اند.

این منبع مطلع همچنین گفت: با توجه به اینکه کارشناسان قضائی روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی را خلاف قانون و عدالت می‌دانند و معتقدند نوع برخورداری این متهم از امکانات گسترده با دیگر متهمان در دستگاه قضا سابقه نداشته است، بیم آن می‌رود که روند تحقیقات از وی با اخلال جدی مواجه شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دچار اخلال شود، بر رسیدگی دقیق بر اتهامات مهدی هاشمی و استمرار تحقیقات از وی تاکید نمود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.