تقاضای بالای برای خرید لومیا ۱۰۲۰ در اپراتور AT&T

ممتازنیوز:

Lumia1020-trio

در خبر پیشین به بررسی اوضاع نوکیا و علل افت شدید میزان فروش این شرکت پرداختیم و مشخص شد که تا حد زیادی تقصیرها متوجه مایکروسافتی می باشد که با سیستم عامل ویندوزفون خود با همکاری نوکیا نتوانستند مطابق پیشبینی ها موفق ظاهر شوند.

اما ظاهرا اوضاع در حال تغییر است و خبرهای خوبی از این برند محبوب به گوش می رسد. از آغاز پیش فروش آخرین اسمارت فون قدرتمند این شرکت یعنی لومیا ۱۰۲۰ توسط اپراتور AT&T بیشتر از ۲ روز نمی گذرد که این اپراتور اعلام کرده که تمامی موجودی پیشبینی شده برای این محصول به فروش رفته و در سایت فروش، از دسترس خارج شده است. مهمترین ویژگی بارز محصول جدید نوکیا در دوربین آن نهفته است، جایی که سنسوری قدرتمند ۴۱ مگاپیکسلی جا خوش کرده و به این راحتی ها هم در برابر رقبا قصد ندارد سر تسلیم فرود آورد.
اما اوضاع در فروشگاه های brick و mortar شرکت AT&T از چه قرار است؟ William Power یکی از مسئولین ارشد مالی شرکت R.W. Baird راجع به وضعیت فروش این محصول توسط AT&T تایید می کند که میزان تقاضا برای محصول جدید بسیار بالاست که علت آن استفاده از دوربین جدید PureView می باشد.
قیمت این محصول بدون قرارداد قبلی با اپراتور ۳۰۰ دلار تعیین شده است که بنابه عقیده آقای Power کوچ کردن از سایر پلتفرم ها به ویندوزفون، بزرگترین دغدغه کاربران برای تهیه این محصول می باشد.

عرضه این اسمارت فون در روزهای جمعه و شنبه صورت گرفت و میزان استقبال از آن به صورتی بود که می توان روزهای بهتری را برای نوکیا و مایکروسافت متصور شد.
این گزارش همچنین به وضعیت سونی اکسپریا Z اشاره می کند که با  اپراتور T-Mobile روزهای خوشی را سپری می کند  و همراه با HTC One پس از گلکسی اس۴ سامسونگ و آیفون ۵ پرفروش ترین پرچمدارهای بازار اسمارتفون می باشند.

GSMArena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.