تقدیر از فعالیت زیست محیطی بانک ملت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کردکه طرح بانک ملت در آموزش حفاظت از محیط زیست به دانش آموزان، قابل ستایش است.

خبراقتصادی:دکتر معصومه ابتکار در بازدید از غرفه بنیاد ملت در نمایشگاه بین المللی محیط زیست در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با تاکید بر این نکته که محیط زیست سرمایه ارزشمند ملت است که باید مورد حفاظت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: فعالیت بانک ملت در حوزه محیط زیست را باید ارج نهاد .

بر اساس این گزارش، بنیاد ملت با برپایی غرفه در سالن ۳۸ نمایشگاه های دائمی تهران، دستاوردهای بانک ملت در زمینه حفاظت از محیط زیست را به معرض دید عموم گذاشته است.

در این غرفه که مورد استقبال فعالان محیط زیست و صنعت سبز همچنین کارشناسان این عرصه قرار گرفته، امکان نقاشی با سوژه های محیط زیستی برای کودکان و نوجوانان فراهم شده است و کارشناسان نیز دستاوردهای طرح حام را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند.

بنیاد ملت در طرح حام(طرح آموزشی حافظان محیط زیست) تاکنون ۲۷ هزار دانش آموز را آموزش داده است که این طرح به تمامی دانش آموزان دوره ابتدایی در سراسر کشور تعمیم داده خواهد شد.

نمایشگاه محیط زیست از ۲۴ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده است و تا روز ۲۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.