تقدیر از پوشش رسانه ای الکوثر در سوریه

سینما پرس-گروه تلویزیون/ مؤسسه فرهنگی انجمن«بصمه» ی جوانان سوریه از شبکه جهانی الکوثر به دلیل مواضع رسانه ای صریح و ارائه کار حرفه ای در قبال حوادث سوریه تقدیر کرد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر در این مراسم نضال عیسی مسوول رسانه ای این انجمن گفت:انتخاب شبکه جهانی الکوثر به منظور قدردانی از این شبکه به منظورحمایت از مقاومت است.
بنابراین گزارش فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه با تاکید برروابط خوب دو کشور اظهار داشت: ایران و سوریه روابطی گسترده و براساس فهم مشترک دارند. وی از تلاشهای جمهوری اسلامی ایران در ارتقای این روابط قدردانی کرد.
رفیق لطف، مدیر دفتر شبکه جهانی الکوثر در دمشق نیز در این مراسم گفت: شبکه الکوثر نقش مهمی در پوشش حوادث سوریه داشته است و این حوادث را در تمام استان های سوریه به تصویر کشیده است.
وی در ادامه گفت: خبرنگار الکوثر همراه ارتش سوریه در تمام مناطقی که عملیات ضد تروریست ها انجام شد حضور یافت تا بتواند حقایق مربوط به این وقایع را بطور دقیق ثبت نماید.

الیاس مراد رئیس اتحادیه روزنامه نگاران سوریه نیز به نوبه خود از تمام اهالی رسانه و روزنامه نگارانی در انتقال حقیقت وقایع سوریه سهیم بوده اند تشکر کرد.
درادامه این مراسم که با حضور مسوولین بلندپایه سوری،عربی و بین المللی در حوزه های سیاست و رسانه برگزار شد، از سیدمحمد رضا شیبانی سفیر ایران در سوریه نیز قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است چندی پیش نیز جنبش مقاومت اسلامی فسلطین نیز طی مراسمی از فعالیتهای شبکه الکوثر و خبرنگار آن در غزه تقدیر کرده بود.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۹۰۴


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.