تقدیر سازمان عقیدتی سیاسی “آجا” از کتابداران برتر ارتش در “هفته کتاب”

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران “آجا” در ایام بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از کتابداران و کتابخانه های برتر ارتش تقدیر می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران؛ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران “آجا” در ایام بیستمین دوره هفته کتاب برنامه های مختلفی را اندیشیده که از جمله آن ها می توان به اطلاع رسانی درباره اهمیت کتاب در وب سایت “آجا”، ارسال شعار “هفته کتاب” از طریق پیامک برای نیروهای ارتش، برگزاری مسابقات کتابخوانی در میان نیروها و یگان های ارتش، انعقاد جملات مقام معظم رهبری در فیش حقوقی کارکنان ارتش، برگزاری جلسات سخنرانی و بحث با محوریت کتاب، برپایی نشست های شعرخوانی، نمایشگاه های کتاب در سطح یگان های ارتش با تخفیف ویژه و رونمایی از ۱۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد.
لازم به ذکر است؛ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، “آجا” همچنین در کنار تقدیر از کتابداران و کتابخانه های برتر ارتش، سامانه کتابخوانی تحت وب خود را در ۳۷۰ کتابخانه تحت پوشش فعال خواهد کرد. این سامانه، کتاب‌های دیجیتال و گویا را نیز در بر می گیرد.
گفتنی است؛ بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.