تقدیر لاریجانی از خدمات و زحمات نیروهای کارآمد و خلاق وزارت اطلاعات

دکتر علی لاریجانی که عصر امروز در همایش سراسری بزرگداشت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) و در دیدار وزیر، معاونین، مدیران و جامعه اطلاعاتی کشور سخن می‌گفت، با تشریح نحوه تشکیل وزارت اطلاعات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت:‌این وزارتخانه در طول سال‌های پس از انقلاب اقدامات مهمی برای آسایش و امنیت مردم انجام داده است.
دکتر لاریجانی درباره خدمات امنیتی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به کشور، ملت و نظام جمهوری اسلامی، گفت: وزارت اطلاعات و نیروهای آن بعد از انقلاب در ادوار مختلف اقدامات ارزشمندی را برای آسایش و امنیت مردم انجام داده‌اند.
وی همچنین با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دوران جنگ تحمیلی، خدمات شایان توجهی برای کشور انجام داده‌اند، ادامه داد: وزارت اطلاعات از بدو تشکیل تاکنون حتی در شرایط بسیار سخت، برای کشور تامین امنیت کرد تا ملت ایران در آسایش زندگی کنند.
دکتر لاریجانی وجود عنصر مجاهدت، ایثار و شهادت‌طلبی را به عنوان عامل اصلی در اقدامات اطلاعاتی و عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) برشمرد.
رئیس قوه مقننه با اشاره به ضرورت و تکلیف همگان برای ایجاد همبستگی در بین نیروهای وفادار انقلاب بر اهمیت نقش و جایگاه وزارت اطلاعات در ایجاد فضایی امن در جامعه تأکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری عملکرد وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای و مقابله با دستگاه‌های جاسوسی صهیونیستی و غربی، تصریح کرد: ضربه نیروهای وزارت اطلاعات به رژیم صهیونیستی از جمله کارهای بسیار ارزشمند و موفق آنها بود و ملت ایران آرزوی توفیق بیشتر برای نیروهای خدوم وزارت اطلاعات را دارد.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.