تقدیر کمیته امداد از پست بانک ایران

۲۲م آذر ،

بینا- در همایش ساماندهی و توسعه اشتغال روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، مدیران عامل بانکهای دولتی و بسیاری از مسئولان دستگاههای اقتصادی و مالی، فعالان عرصه های تولیدی و اشتغال زایی و کارآفرینان برتر سراسر کشور در مرکز همایشهای غدیر در تهران برگزار شد از پست بانک ایران به منظور همکاری در اجرای طرح های اشتغال زائی و خودکفائی مددجویان تحت پوشش این نهاد تقدیر شد.
به گزارش بینا، در همایش مذکور، لوح تقدیر از این بانک توسط مسئولان بلندپایه کشور به دکتر محمدحسن محبیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل اهداء گردید.
بنابر این گزارش: معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و سایر سخنران به توانمندسازی اقتصادی خانوارهای تحت پوشش این کمیته و نقش آن در اشتغال زایی و ریشه کردن فقر در قالب ساماندهی اشتغال های خرد در روستاها و شهرهای زیر۲۰ هزار نفر با ارائه تسهیلات و وام قرض الحسنه توسط بانک های دولتی پرداختند.
گفتنی است: دراین همایش که با محوریت توانمندی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده برگزار شد از کارآفرینان برتر سراسر کشور نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.