تقسیط خرید بیمه سربازی امکان پذیر نیست

بینا- مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به شرایط موجود، امکان تقسیط خرید بیمه دوران سربازی وجود ندارد و تمامی مبلغ بایستی نقدا پرداخت شود.
به گزارش بینا، محمدحسن زدا در خصوص تغییر شرایط نحوه خرید بیمه خدمت سربازی به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که قبل از رفتن به خدمت سربازی نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کرده و بیمه شده باشند و پس از دوران سربازی نیز نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای مدت زمان خدمت سربازی را به عنوان سابقه بیمه به سوابق بیمه‌ای خود اضافه کنند.

وی با اشاره به افرادی که قبل از دوران سربازی بیمه پرداز تامین اجتماعی نیستند گفت: این افراد بایستی حق بیمه دوران سربازی را کامل بپردازند و با پرداخت کامل حق بیمه دوران سربازی این سنوات به عنوان سابقه برای بیمه شده محسوب می‌شود.

مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: افراد متقاضی با مراجعه به شعبه‌ای که حق بیمه می‌پردازند و تکمیل فرم مربوطه نسبت به درخواست خرید بیمه دوران سربازی اقدام کنند.

RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. على مسعودی:

    این چه شرط ظالمانه ایه پس ما که قبل از سربازی شاغل نبودیم باید بریم بمیریم سربازی با شرایط بسیار سخت خدمت کردم باید برای بیمه اونمهم باید پول پرداخت کنیم ؟ دو سال با سختترین شرایط در یگان ویژه پاسداران توکویرهای شرق کشور خدمت کردم واقعا دولت نمی تونه جحق بیمه منو پرداخت کنه اینه معنی تدبیر و امید؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.