تقوی:به خاطر تیم ملی سکوت ‌کرده‌ایم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

سید اکبر تقوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این مدت برای این که نخواهیم تیم ملی را به حاشیه ببریم چیزی نگفتیم. ما قهرمان واقعی فوتسال ایران هستیم جام و حکم ما را بدهند. یک قدم هم از حق خود به عقب بر نمی‌گردیم و از فدراسیون فوتبال هم توقع داریم که از طریق کمیته‌ انضباطی مساله را پیگیری کند و حق ما را بدهد.

وی افزود: قهرمانی ما چیزی است که خودشان به آن رای داده‌اند و اکنون باید خودشان هم پیگیری نمایند.

مدیرعامل فوتسال منصوری قرچک در مورد اولین دیدار تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی مقابل اسپانیا که به تساوی دو بر دو انجامید، یادآور شد: تیم اعزامی به تایلند یکی از پاک‌ترین تیم‌های تاریخ فوتسال ایران است. در این دیدار تیم ما خوب بازی کرد و شایسته پیروزی بود. مربی جوان ما در نیمه دوم بازی با اسپانیا نشان داد که کارش را بلد است و تیم را در حالی که با دو گل عقب بود بازگرداند.

وی با گلایه از برخی اشخاص گفت: شنیده‌ام که گفته اند تیم‌های مثل برزیل و چند تیم معروف دیگر با نفرات اصلی خود به تایلند نیامده‌اند، حال من این سوال را دارم که اگر تیم‌هایی مانند برزیل در جام جهانی فوتسال که بالاترین سطح مسابقات است، تیم اصلی خود را نمی‌آورند پس در چه مسابقاتی می‌خواهند خود را نشان دهد. بهتر است این حرف‌ها را نگوییم.

تقوی در مورد شرایط لیگ فوتسال هم گفت: ما هم اکنون با تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی‌پسند در مکان سوم قرار داریم و روند خوبی را سپری می‌کنیم. امیدوارم تیم منصوری که پرطرفدارترین تیم فوتسال ایران است و یکی از سرمایه‌های ایران به شمار می‌رود همچنان این روند را طی کند. ما در تیم ملی هم پنج بازیکن داریم که اکنون در جام جهانی حضور دارند. این نشان می‌دهد که تیم ما چه توانمندی دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.