تقوی: نفت روی زمین خوب بازی می‌کند

   مجتبی تقوی در خصوص دیدار سایپا با صنعت نفت تصریح کرد: حریف ما تیمی ریشه‌دار و قدیمی است. سرمربی سابق نفت آبادان با شناختی که از فوتبال ایران داشت بهترین بازیکنانی را که می‌توانست جذب کرد. آنها حالا با حضور “کاسیمیرو” فوتبال را روی زمین خوب بازی می‌کنند.

به گزارش مهر، وی در ادامه افزود: با این حال ما هم برای ادامه روند موفقیت‌های‌مان به پیروزی و سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. من سابقه بازی کردن و مربیگری در صنعت نفت را دارم و از همینجا از مردم خوب این شهر برای نشستن روی نیمکت مقابل این تیم کسب اجازه می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره تساوی هفته گذشته تیمش برابر ملوان خاطرنشان کرد: من قصد بی احترامی به ملوان و هواداران این شهر را ندارم ولی مقابل این تیم خیلی خوب بازی کردیم و بازیکنان این تیم سه، چهارموقعیت مسلم گلزنی را از روی خط دروازه‌شان بیرون کشیدند. این در حالی است که ملوان برای کسب سهمیه آسیایی بسته شده است.

تقوی در پاسخ به این سئوال که “مهمترین دغدغه شما با گذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر در سایپا چیست”؟ گفت: ما کارهای تاکتیکی جدیدی را در سایپا شروع کرده‌ایم که هنوز در خیلی از باشگاه‌ها شروع نشده است. از آنجا که بازیکنان ما جوان هستند باید این تغییرات را آرام و بدون عجله ایجاد کنیم تا آنها از این تغییرات زده نشوند. به همین خاطر به فرصت و زمان کافی نیاز داریم.

وی ادامه داد: الان دیگر وقت آن رسیده است که مولفه‌ها و پارامترهای فوتبال ما عوض شود. مردم ما فوتبال روز دنیا را تماشا و آن را با فوتبال خودمان مقایسه می‌کنند. اگر می‌بینیم حتی تیم‌هایی چون قطر، ازبکستان و لبنان قدرتمند شده‌اند به خاطر این است که مولفه‌های فوتبال‌شان را تغییر داده‌اند. به همین دلیل الان وقتش رسیده است که نسل جدید مربیان این تغییرات را در باشگاه‌ها ایجاد کنند.

تیم فوتبال سایپا در سیزدهمین مسابقه خود در لیگ برتر روز جمعه در کرج میزبان صنعت نفت آبادان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.