تقویت حمل و نقل ریلی کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/حسین عاشوری روز دوشنبه در جریان بازدید از اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در اندیمشک افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در جهت آگاه سازی بخش خصوصی و سرمایه گذاری در بخش حمل بار و توشه نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای این مجموعه دارد.
به گزارش ممتاز : مدیر عامل شرکت راه آهن حمل ونقل، به تشریح ظرفیت بالای حمل ونقل ریلی در کشور پرداخت و ادامه داد: تولید اشتغال و تقویت اقتصاد حمل و نقل ریلی از جمله مزایای ورود بخش خصوصی به این مقوله است که باید به آن توجه کرد.
مدیر عامل شرکت راه آهن حمل و نقل ضمن بازدید از تأسیسات و ساختمان های اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس گفت: اداره کل راه آهن زاگرس که دارای ۱۱ ایستگاه با حوزه استحفاظی ۲۲۵ کیلومتر می باشد از محورهای مهم راه آهن کشور است.
وی اظهار داشت:حمل بار و توشه و همچنین خدمات دهی به مسافران از جمله وظایف اصلی راه آهن است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
حسن زیودار مدیر کل راه آهن زاگرس نیز در این بازدید با ارائه گزارش عملکرد گفت: بارگیری و حمل خودرو از ایستگاه راه آهن اندیمشک به مقصد مشهد مقدس از جمله برنامه های پیش روی راه آهن زاگرس است.
در این بازدید وضعیت راه آهن زاگرس با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.