تقویت خلاقیت دانشجویان در اولویت برنامه‌های دانشگاه لرستان

۰۶اردیبهشت،

University_of_Lorestan.jpg

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان، گفت: در دانشگاه لرستان به طرح‎هایی بها می‎دهیم که حاوی خلاقیت باشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‎الاسلام‌والمسلمین خدایی در کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی استان لرستان، افزود: نمره فرهنگی دانشگاه لرستان در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ با ارزیابی وزارت علوم به علل مختلفی ضعیف ارزیابی و نمره آن ۴۰٫۶ بود که خوشبختانه سال قبل نمره ارزیابی دانشگاه از سوی وزارت اعلام به ۷۰٫۸ ارتقا یافته و از رتبه ضعیف به بسیار خوب رسیده است.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان ادامه داد: سال قبل معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان بعد از دانشگاه‎های امام خمینی قزوین و چمران اهواز حائز رتبه سوم شد.

وی گفت: همچنین این دانشگاه از نظر برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی با موضوع انتخابات به عنوان دانشگاه برتر کشور معرفی شد.

خدایی با انتقاد از اینکه سبب اصلی ضعف‎های فرهنگی دانشگاه‎های ما اساتید می باشند، تصریح کرد: در این خصوص کرسی آزاداندیشی حکمت، موعظه حسنه و جدال احسن را به ترتیب برای اساتید، کارکنان و دانشجویان در راستای ترویج فرهنگ حکمت برگزار کردیم.

وی گفت: ایجاد یک رویه نظم و انضباط به عنوان رویه‎ای که در تربیت جوانان و دانشجویان مؤثر است از دیگر برنامه‎های آینده دانشگاه لرستان خواهد بود.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان با بیان اینکه بخشی از آسیب‎پذیری مدیریتی ما ناشی از عدم مدیریت زمان و هدررفت وقت است، تصریح کرد: تقویت خلاقیت دانشجویان جزء برنامه‎های فرهنگی این دانشگاه است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.