تقوی: اخراج رضایی درست نبود/ به اشتباه داوری عادت کرده‌ایم

۲۵م آذر ،

24-58-1.jpg

سرمربی سایپا شکست مقابل استقلال را حاصل اشتباه‌های پی‌درپی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجتبی تقوی سرمربی سایپا البرز پس از باخت چهار بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در جام حذفی توضیح داد: از این‌که چهار گل خوردیم ناراحتم. این باخت به اشتباه خودمان برمی گردد.اما یک زمانی اشتباهات حریف و داوری وجود دارد. من با قاطعیت می گویم که اخراج کاوه رضایی درست نبود.

وی ادامه داد: استقلال در این بازی نمی توانست به ما گل بزند. من فکر نمی کردم مثل بازی قبل دوباره بازیکنانمان اخراج شود. دو هفته است پشت سر هم ۱۰ نفره بازی می کنیم. این شیرازه تیم ما را از بین برد. همچنین کنترل انگیزه بازیکن جوان تیمم دشوار بود. یک اخراج و دو تعویض اجباری نتوانست شرایط تیم ما را برگرداند.

سرمربی سایپا البرز همچنین با بیان این‌که فرقی نمی‌کند در جام حذفی چند گل دریافت می کنیم، تاکید کرد: در لیگ برتر تعداد گل‌ها مهم است. با این حال من ناراحتم که نتوانستیم از مرحله اول حذفی صعود کنیم. امروز استقلال به خوبی از اشتباهاتمان استفاده کرد که پایه و اساس آن اشتباهات داوری بود. البته ما دیگر به اشتباهات داوری عادت کرده‌ایم و از آن توقعی نداریم بلکه توقع ما از خودمان است.

تقوی اضافه کرد: کیفیت بازی برایمان اهمیت بسیاری دارد و هیچ وقت تفکر ضد فوتبال را نداشتیم. سایپا عاشق بازی روی زمین است. به هر حال با این باخت تمرکزمان بر روی لیگ برتر خواهد بود و امیدواریم بتوانیم شرایط را بهتر از قبل کنیم اما ناراحتم که جام حذفی را از دست دادیم هر چند ما به تیم قوی استقلال باختیم که به آن‌ها تبریک می گویم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا به اشتباهات داوری هیچ وقت اعتراض نمی کند؟ تاکید کرد: یادم هست پارسال همین موقع‌ها بود که سایپا پنج مقام برتر اخلاق را از فدراسیون گرفت. سایپا همیشه اخلاق محور بوده و هست. ما معتقدیم اعتراض ها از مجاری قانونی پیگیری شود، اما فدراسیون بین کادری که مدام کنار زمین اعتراض می کند و کادری که ادب را رعایت می کند فرق نمی گذارد. این عرف شده است که همه به داوری اعتراض داشته باشند. البته من یک بار در بازی با راه‌آهن به داوری اعتراض کردم تا اخطار دهم که ما قربانی ناداوری‌ها می‌شویم.

سرمربی سایپا البرز تصریح کرد: نمی دانم چه کار کردیم که این همه کارت گرفتیم. عدم مدیریت بازی از جانب داور مشهود بود. البته علیرغم ناداوری‌ها بازیکنان هیچ حرف رکیکی به داور نزدند این همه ارزش است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.