تقوی: دربی اصفهان به مراتب بهتر از دربی تهران بود/ قول می‌دهم که ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید تیمش به دسته پایین تر سقوط نخواهد کرد.

به گزارش ممتاز؛ مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر سپاهان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت:‌ »دربی اصفهان از نظر فنی بسیار باکیفیت تر از دربی تهران بود و بازیکنان نمایش به مراتب بهتری نسبت به آن بازی داشتند.»

او ادامه داد: «این پیروزی را به سپاهان تبریک می گویم اما اعتقاد دارم که ما تیم برتر میدان بودیم. با این حال سپاهانی ها تجربه بیشتری داشتند و موفق شدند سه امتیاز را بگیرند. به نظر من گل بچگانه ای دریافت کردیم و در ادامه هم یک گل به ثمر رساندیم که داور اعلام آفساید کرد. نمی خواهم در کار داوران دخالت کنم و تصمیم در مورد این صحنه را به کارشناسان واگذار می کنم.»

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه هنوز از کیفیت فنی تیمش رضایت ندارد، گفت: «یا توقع من از این تیم بالاست و یا بازیکنان باید کیفیت خودشان را بالا ببرند. این چالش مدت هاست که میان من و تیمم برقرار است. با این حال در بازی امروز نشان دادیم که توانایی ماندن در لیگ برتر را داریم. در این مدت بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. به نظر من از هفته آینده بازی های آسان تری را پیش رو داریم و به شما قول می دهم که در لیگ برتر می مانیم چرا که ظرفیت آن را داریم.»

تقوی در پایان گفت: «سپاهان یکی از بهترین تیم های ایران است و قطعا می تواند از گزینه قهرمانی باشد چرا که بازیکنان توقعات کرانچار را در زمین برآورده می کنند.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.