تلاشهای تیم های سپاهان و الاهلی نتیجه ای دربر نداشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار شامگاه چهارشنبه با حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر اصفهانی در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد و دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

سپاهانی ها که برای کسب نتیجه تلاشهای زیادی را انجام دادند با خلق موقعیت های متعدد بر روی دروازه الاهلی قصد داشتند دروازه این تیم را بازکنند تا دیدار برگشت با آرامش بیشتری به مصاف تیم الاهلی در جده بروند.

مهم ترین اتفاق این دیدار در نیمه اول و در دقیقه ۱۳ رویداد که در این صحنه شوت سرکش ˈمحمدرضا خلعتبریˈ مهاجم سپاهان تیرک افقی دروازه الاهلی را به لرزه درآورد و تشویق تماشاگران سپاهان را از این بازیکن درپی داشت.

سپاهان در نیمه دوم نیز موقعیت های زیادی را بر روی دروازه الاهلی ایجاد که این موقعیت ها با بی دقتی مهاجمان این تیم به نتیجه نرسید.

همچنین در دقیقه ۱۴ این بازی ˈتمیل الموسیˈ و در دقیقه ۹۰ ˈبخشان ولیدˈ بازیکنان الاهلی و در دقیقه ۴۰ ˈمحرم نوید کیاˈ از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

داور این مسابقه ۹ دقیقه وقت اضافه برای بازی این دو تیم منظور کرد.

دیدار دوتیم سپاهان و الاهلی عربستان را ˈلیو کوک مانˈ از هنگ کنگ با کمک دو هموطن خود به نام های ˈچونگ مینگˈ به عنوان کمک داور اول و ˈچوچون کیتˈ به عنوان کمک داور دوم قضاوت کردند.

ناظر این بازی هم ˈمازن رمضانˈ از لبنان بود.

پ/۷۱۳۲/۱۰۱۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.