تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای پنهان‌سازی اختلافات داخلی

۱۲م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی با تاکید بر جنگ روانی شدید میان سران رژیم غاصب صهیونیستی و غرب، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند تا فشار ناشی از این جنگ روانی را کاهش داده و اختلافات داخلی خود را پنهان کند.

محمدعلی عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در  جنگ ۸ روزه با غزه، گفت: نظرسنجی‌های انجام شده در جهان و به‌ خصوص میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی حاکی از آن است که بازنده اصلی این حملات رژیم اشغالگر قدس بوده است.

وی افزود: وجهه نتانیاهو در افکار عمومی ساکنان سرزمین‌های اشغالی به شدت مخدوش شده چراکه با شکستی که نیروهای مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی تحمیل کردند ثابت شد ادعای آسیب ناپذیری گنبد آهنین پوچ و مضحک بوده و از همین رو ساکنان سرزمین های اشغالی به شدت احساس ناامنی می کنند.
 
عبدالله زاده ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی پس از شکست در جنگ ۸ روزه غزه و پذیرفتن شروط حماس برای آتش بس، به شدت احساس ضعف و درماندگی کرده که سبب شد وزیر جنگ این رژیم منحوس استعفا داده تا شاید اندکی از این فضاحت کاسته شود.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با تاکید بر جنگ روانی شدید میان سران رژیم غاصب صهیونیستی و غرب، یادآور شد:  آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند تا فشار ناشی از این جنگ روانی را کاهش داده و اختلافات داخلی خود را بیش از این نمایان نکنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.