تلاش بی بی سی برای احیای دوباره اصلاح طلبان +سند

بی بی سی و کارشناسان بی صلاحیتش همراه با برخی از جریان سازی ها در داخل کشور برای تطهیر برخی از افراد غیر قابل اعتماد در جریان اصلاح طلبی دوباره فعال شده اند.

به گزارش خبرنگار وبگردی ممتازنیوز، همزمان با موج جالب توجه برخی از رسانه های اصلاحطلب در جهت تطهیر محمد خاتمی ، کارمندان و کارشناسان رسانه دروغ پرداز بی بی سی نیز به این موج پیوستند.

در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها از مسئولان و دست اندرکاران و فعالان سیاسی در کشور خواسته اند که حرکت غیر قانونی و بهانه جویی های فتنه انگیز در غائله آشوب انگیز ۸۸ را محکوم کنند، برخی از چهره های مطرح اصلاح طلب نه تنها به این امر مهم و اساسی لبیک نگفته بلکه در مواردی با سکوت و حتی حمایت کورکورانه شان به مسائل فتنه انگیز آن دوره دامن زده اند.

این در حالی است که بیشترین منفعت این سکوت و همراهی این اصلاح طلبان به حساب سیاست های براندازانه دولت های بیگانه از جمله انگلیس  و رسانه تحت اختیارش بی بی سی فارسی ریخته شده است.

حال بی بی سی و کارشناسان بی صلاحیتش همراه با برخی از جریان سازی ها  در داخل کشور برای تطهیر این افراد غیر قابل اعتماد فعال شده اند. مهدی پرپنچی و جمشید برزگر دو تن از این کارشناسان بی صلاحیت هستند که در فیس بوک به حمایت از محمد خاتمی مطالبی نگاشته اند و تمام تلاش شان را می کنند بلکه بتوانند بدون در نظر گرفتن سابقه خدمت کورکورانه طیفی از اصلاح طلبان به سیاست های دولت های بیگانه آنان را باردیگر از انزوا و طرد شدن خارج سازند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.