تلاش جبهه مردمی فلسطین برای تحقق آشتی ملی

دوشنبه ۱۲ تیر – ۱۱:۱۹:۵۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین از تلاش های این جبهه برای اجرای توافقنامه آشتی ملی در فلسطین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، “رباح مهنا” عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) گفت، این جبهه برای پایان دادن به اختلاف های داخلی و تحقق آشتی ملی نهایت تلاش خود را می کند.
به گزارش خبرگزاری “قدس نت”، مهنا افزود، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکنون هم برای پایان دادن به اختلاف های کرانه باختری رود اردن و باریکه غزه تلاش های زیادی کرده است و دو طرف اختلاف (جنبش حماس و فتح) نیز باید به خواسته مردم فلسطین برای تحقق آشتی ملی پاسخ دهند.
عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با اشاره به نقش مهم مصر و اطلاعات این کشور در تحقق آشتی ملی از “محمد مرسی” رئیس جمهوری جدید مصر به سبب حمایت از مردم فلسطین و حق آنها در تشکیل کشور مستقل قدردانی کرد.
مهنا همچنین از مرسی خواست، به سخنان خود درباره حقوق مردم فلسطین و پرونده آشتی ملی پایبند بماند تا فلسطینی ها دوباره به وحدت دست یابند.
گروه های فلسطینی از سال ۲۰۱۱ تاکنون چند توافقنامه برای تشکیل دولت وحدت ملی و پایان دادن به اختلاف های خود امضاء کرده اند که هنوز اجراء نشده است.
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بر اساس توافقنامه دوحه که روز ۶ فوریه ۲۰۱۲ امضاء شد ، مکلف به معرفی وزیران دولت وحدت ملی فلسطین است ولی از انجام مأموریت خود امتناع می کند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۱۱۹۵۷۰۴۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.