تلاش سپاهان برای صدر نشینی / پیگیری هفته هشتم سوپر لیگ بانوان

۳۰م دیماه ،

تیم فولاد مبارکه سپاهان در تلاش است که خود را به صدر جدول برساند و جایگاه خود را از مشهد پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مسابقات لیگ برتر هندبال مردان این هفته نیز برگزار می گردد و در این بین سپاهان یکی از مدعیان این رقابتها در تلاش است که جایگاه خود را از ثامن الحجج مشهد پس بگیرد.

این تیم شنبه ۷ بهمن به مصاف صنعت مس خواهد رفت تیمی که در میانه جدول قرار دارد و نماینده اصفهان کار سختی را مقابل این تیم خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون با انجام ۱۱ بازی و ۲۰ امتیاز و تفاضل ۹۴+ در رده بندی دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

این گزارش می گوید هم اکنون تیم ثامن الحجج مشهد با ۱۲ بازی و ۲۲ امتیاز و ۹۴+ تفاضل گل در رده اول و ثامن الحجج سبزوار با ۱۲ دیدار و ۲۰ امتیاز و ۷۴+ تفاضل گل عنوان سومی را به خود اختصاص داده است.

گزارش دیگری عنوان می کند در مسابقات این هفته ( هفته سیزدهم ) روز ۵ شنبه ۵ بهمن نماینده سبزوار به مصاف ستاره فروغ کرمان می رود و روز جمعه ۶ بهمن نیز ۳ دیدار برگزار خواهد شد که طی آن ثامن الحجج مشهد رودروی هپکوی اراک قرار می گیرد تیمی که هفته قبل به سپاهان باخت و موقعیت خوبی است تا نماینده خراسان این حریف را شکست دهد.

 هر چند که ثامن الحجج مشهد با وجود تازه وارد شدن به لیگ عملکرد خوبی داشته است و در مقابل تیم های قدرتمند، قوی ظاهر شده است و مسابقه بعدی بین تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه نماینده آذربایجان غربی وضعیت خوبی در لیگ ندارد و در قعر جدول قرار گرفته است و بازی دیگر بین تیم های کاسپین قزوین و نیروی زمینی می باشد.

این گزارش اضافه می کند در لیگ ۹۱ که بیست و پنجمین دوره آن است تیم هایی از استانهای اصفهانی ( یک تیم )، کرمان (۲ تیم )، مشهد (۲ تیم ) تهران ( ۱ تیم ) قزوین ( ۱ تیم ) آذربایجان شرقی ( ۱ تیم ) آذربایجان غربی ( ۱ تیم ) و اراک هم ۱ تیم شرکت دارند.

در ادامه همین گزارش آمده است رقابتهای سوپر لیگ بانوان نیز این هفته پیگیری خواهد شد و تیم های شرکت کننده روز جمعه ۶ بهمن به مصاف هم می روند.

بر اساس این گزارش ثامن الحجج سبزوار میزبان بیمه رازی است. نفت و گاز گچساران از ایران تایر پذیرایی خواهد کرد.

شاهرخ شکوهی میهمان شهرداری تبریز است و هیئت هندبال فارس و ذوب آهن اصفهان رودروی هم قرار میگیرند.

گزارش دیگری تاکید می کند: هم اکنون تیم ثامن الحجج سبزوار با ۷ بازی و ۱۴ امتیاز پیشتاز این رقابتها است و در صدر جدول قرار دارد و نماینده تهران ( رازی ) از ۷ دیدار خود فقط ۱۰ امتیاز کسب کرده است و جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است و نماینده کردستان ( شکوهی  هم با ۷ مسابقه و ۱۰ امتیاز به سبب تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

در پایان گزارش خاطر نشان می گردد در هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان ۸ تیم از استانهای ( اصفهان، مشهد، تهران، کرمان، کردستان، تبریز، فارس و گچساران حضور دارند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.