تلاش شوم رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ورود مسلمان به قدس شریف راه به جایی نخواهد برد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارد به بهانه‌های مختلف ضمن تسهیل ورود و خروج یهودیان به مسجدالاقصی، رفت و آمد مسلمانان را نیز به این مکان مقدس کاهش دهد اما این تلاش‌های شوم راه به جایی نخواهد برد.

حسن لاسجردی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به حریم مسجدالاقصی، گفت: صهیونیست‌های اشغال‌گر براین باورند که مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان، مرکزی یهودی بوده و به آنها تعلق دارد.

وی ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی براین باور است که مسجد الاقصی برای آنها بنا شده بنابراین سعی دارند تا این مسجد را که قبله اول مسلمانان بوده تخریب و جایگاهی برای طراحی برنامه‌های شوم خود ایجاد کنند.

لاسجردی با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای اشغال قدس شریف، افزود: آنها در تلاش هستند تا مسجد الاقصی را به عنوان مرکز تصمیمات سیاسی خود اشغال کرده و این مکان مقدس  را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها با این ذهنیت پیش می روند که شهر قدس را از غیریهودی پاکسازی کنند تا به راحتی اعمال شنیع خود را در منطقه ادامه دهند.

لاسجردی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارد به بهانه‌های مختلف ضمن تسهیل ورود و خروج یهودیان به مسجدالاقصی، رفت و آمد مسلمانان را نیز به این مکان مقدس کاهش دهد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس تمام اقدامات خود را در راستای این هدف شوم برنامه ریزی کرده تا بتواند قدس شریف را به عنوان پایتخت برای خود برگزیند و سیاست های سلطه طلبانه خود را اعمال کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.