تلاش عربستان برای حضور زنان در استادیوم

۲۵اردیبهشت،

رییس فدراسیون فوتبال عربستان ازارائه پیشنهاد این فدراسیون برای حضور زنان در ورزشگاههای این کشور به هنگام برگزاری دیدارهای لیگ عربستان خبر داد.

ممتازنیوز: رییس فدراسیون فوتبال عربستان ازارائه پیشنهاد این فدراسیون برای حضور زنان در ورزشگاههای این کشور به هنگام برگزاری دیدارهای لیگ عربستان خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی یورو اسپورت روز سه شنبه به نقل از احمد عید رییس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی نوشت: پیشنهاد پروژه ای را برای ساخت محل اختصاصی جهت بانوان در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل ارائه کرده ایم تا این مکان بصورت سالیانه در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

به گزارش یورو اسپورت ، رییس فدراسیون فوتبال عربستان که در شب قبل در دانشگاه ملک عبدالعزیز سخن می گفت ، افزود: در طرح بازسازی ورزشگاه عبدالله الفیصل ، ظرفیت این ورزشگاه به ۳۲ هزار نفر افزایش می یابد.

به نوشته روزنامه های عربستان سعودی ، عملیات بازسازی ورزشگاه یاد شده سال ۲۰۲۴ میلادی به پایان می رسد و ۱۵ درصد از ظرفیت این ورزشگاه به بانوان و خانواده ها اختصاص خواهد یافت.

پیش از این نیز به هنگام برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات هندبال مردان آسیا در جده عربستان سعودی ، تعدادی از زنان عربستانی با حضور در سالن محل برگزاری مسابقات برای اولین بار این مسابقات را به نظاره نشستند. 

ایرنا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.