تلاش فدراسیون برای رساندن قراردادهای لیگ کشتی به فوتبال

سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: هدف فدراسیون این است که مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ به رشته‌هایی مثل والیبال و حتی فوتبال نزدیک شود.

تلاش فدراسیون برای رساندن قراردادهای لیگ کشتی به فوتبال

به گزارش ممتاز نیوز، محمدابراهیم امامی با تاکید بر اینکه فدراسیون کشتی سعی کرده با جذب حامیان مالی در جهت افزایش قرارداد کشتی‌گیران در لیک حرکت کند، اظهار کرد: خوشبختانه تعهد تیم‌ها نسبت به پرداخت مطالبات کشتی گیران به صورت کامل رشد قابل توجهی داشته و دیگر مانند سابق نیست که یک کشتی گیر برای دریافت قرارداد خود مشکلات زیادی را متحمل شود و حتی به خواسته خود نیز نرسد. فدراسیون قطعا با موارد تخلف چه از سمت تیم‌ها یا کشتی گیران برخورد خواهد کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی، افزود: هدف فدراسیون این است که مبالغ قرارداد کشتی‌گیران را به رشته‌هایی مثال والیبال و حتی فوتبال نزدیک کند تا از این حیث کشتی به عنوان ورزش اول ایران به جایگاه واقعی خود نزدیک شود. امیدوارم با حضور حامیان مالی و تلاش کشتی‌گیران امسال شاهد لیگی جذاب و تماشاگر پسند باشیم. هدف فدراسیون برگزاری کیفی لیگ است و سعی بر این بوده که کیفیت فدای کمیت نشود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ کشتی آزاد از ۲۱ مهر آغاز می‌شود، گفت: لیگ کشتی فرنگی نیز با درخواست کادر فنی تیم ملی بعد از رقابت های جام جهانی که از ۱۲ تا ۱۴ آبان در کشور آذربایجان برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد. ۸ تیم در لیگ آزاد و ۸ تیم نیز در لیگ کشتی فرنگی به میدان می‌روند که در هر دو رشته رقابت ها در ۲ گروه ۴ تیمی پیگیری خواهد شد. هدف ما این است که تا پایان آذر لیگ به پایان برسد.

امامی در ادامه درباره اعلام ترکیب تیم‌های ملی امید برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: بزودی ترکیب تیم‌های ملی امید برای حضور در رقابت‌های جهانی اعلام می‌شود. با تصمیم فدراسیون سرمربیان تیم‌های بزرگسالان هدایت تیم های امید را نیز بر عهده دارند و اعضای کادر فنی نیز با تصمیم سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.