تلاش یک گروهک معاند برای انتقال ادوات تروریستی به داخل کشور با شکست روبرو شد

سردار ‘غلام علی کوهکن’ روز سه شنبه در گزارشی به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان افزود : ماموران ناجا با کنترل دقیق نوار مرزی راه ورود عده ای از افراد متجاوز و مسلح که از ارتفاعات سخت گذر وارد حریم امنیتی مرز شده بودند، سد کرده و به مقابله با آنان پرداختند.

وی بیان داشت : در این عملیات با قلع و قمع اشرار و پاکسازی محل درگیری مقدار ۲۵ کیلوگرم مواد منفجره، تعدادی تجهیزات انفجاری از قبیل چاشنی های فتیله ای و الکترونیکی ، دستگاه های ریموت کنترل و تجهیزات مخابراتی به همراه سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

کوهکن اظهار داشت: دستگاه های فیلمبرداری و عکاسی،اوراق شناسایی، دارو و پول نقد از دیگر کشفیات مرزبانان سیستان و بلوچستان از نیروهای معاند نظام جمهوری اسلامی بوده است.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بدون اشاره به زمان دقیق این درگیری و تلفات یا دستگیر شدگان احتمالی، گفت: ضریب امنیتی و کنترل مرزهای کشورمان بویژه در این استان با هوشیاری و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی به شدت افزایش یافته و هر گونه تعرض به آن ، هزینه و خسارت سنگینی برای متجاوز در پی خواهد داشت.

سردار کوهکن اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یگان های مرزی و دریایی سیستان و بلوچستان علاوه بر کشف حدود ۱۲ تن مواد مخدر و ۲۶ قبضه انواع سلاح، چهار هزار و ۷۳۵ نفر متجاوز مرزی را نیز دستگیر کردند.

۲۷۲۹ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۸۵۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.