تلاطم در شاخص های جهانی

خبرگزاری پانا: تصمیم بانک مرکزی پکن در خصوص تزریق نقدینگی به بانک های این کشور به منظو بهبود شرایط بد اقتصادی، شاخص های بورس این کشور را با روند صعودی رو به رو کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از بورس، تصمیم بانک مرکزی پکن در خصوص تزریق نقدینگی به بانک های این کشور به منظو بهبود شرایط بد اقتصادی، شاخص های بورس این کشور را با روند صعودی رو به رو کرد.

در این بازار، شاخص شانگهای چین با رشد ۱٫۷ درصدی رو به رو شد و بورس هنگ کنگ با رشد ۱٫۱ درصدی شاخص مواجه شد.
بر اساس این گزارش، تزریق ۲۶۵ میلیارد یوآن نقدینگی به بانک های سرزمین چین، موجب شد نگرانی بازارهای این منطقه نسبت به اقتصاد شکننده این کشور کاهش یابد.

در این بین، بازار ژاپن با شروع معاملات روند کاهشی را در پیش گرفت و نیکی با افت ۰٫۹ درصدی معاملات را ادامه داد.

آخرین ساعات معاملاتی در بازار اروپا با کاهش شاخص ها همراه شد و استاکس با افت ۰٫۹ درصدی، فوتسی لندن با ۰٫۴ درصد کاهش، داکس آلمان با افت ۱٫۴ درصدی و کک فرانسه با ۱٫۴ درصد روند منفی همراه شدند.

در بازار آمریکا، افت سهام شرکت های تکنولوژی موجب کاهش شاخص های این بازار شد و داوجونز را با افت ۰٫۱ درصدی و اس اند پی را با کاهش ۰٫۳ درصدی رو به رو کرد در حالی که نزدک ۰٫۷ درصد منفی شد.
در بازارهای کالایی، قیمت طلا با رشد ۰٫۱ درصدی به هر اونس ۱۷۷۹ دلار رسید و قیمت نفت سبک آمریکا با افزایش ۰٫۹ درصدی هر بشکه۹۰ دلار معامله شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.