تلفن‌بانک سامان خدمات تازه می‌دهد

۱۴ام بهمن ،

تلفن‌بانک سامان خدمات تازه می‌دهد | چاپ |
شنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۶:۱۳

بینا- سامانۀ تازهتلفن‌بانک سامان با تغییرات زیرساختی جهت افزایش سرعت و کارایی و همچنین افزوده شدن خدمات تازه آماده بهره‌برداری مشتریان این بانک است.
به گزارش بینا، در راستای افزایش خدمات‌رسانی به مشتریان و راحتی بیشتر در انجام امور بانکی، خدمات ارائه‌شده از طریق سیستم «تلفن بانک سامان» افزایش یافت.
بر اساس این گزارش، مشتریان بانک سامان برای بهره‌مندی از این سامانه می‌توانند با مرکز سامان‌ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند و پس از ورود به سامانه تلفن‌بانک سامان و وارد کردن شماره مشتری و رمزتلفن‌بانک، از خدمات متنوع آن استفاده کنند.
این گزارش می‌افزاید: افزون بر گزینه‌های «عملیات سپرده»، «عملیات چک»، «پرداخت انواع قبض‌های مصرفی» و «تغییر رمز» که تاکنون در این سامانه وجود داشت، گزینه «عملیات کارت» با قابلیت‌های تازه، دریافت «شماره شبا سپرده» نیز به این سامانه افزوده شد. در گزینه «عملیات کارت» سامانه تازه دریافت مانده کارت، انتقال وجه از کارت به کارت یا از کارت به سپرده، دریافت صورت‌حساب و مسدود کردن کارت برای مشتریان امکان‌پذیر شده است.
گفتنی است، پرداخت قبض و دریافت شمارۀ شبای سپردۀ خدماتی می باشند که حتی بدون داشتن رمز تلفن‌بانک نیز امکان‌پذیر است.
تمام مشتریان بانک سامان جهت استفاده از خدمات متنوع سامانه تلفن‌بانک سامان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک در سراسر کشور، رمز ورود به تلفن‌بانک را دریافت کنند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.