تلفن مشترکان خوش حساب قطع نمی‌شود

۳۱فروردین۱۳،

 

قائم مقام شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به طبقه بندی صورت گرفته از سوی این شرکت برای مشترکان خوش حساب، تاکید کرد که مخابرات تلفن مشترکان خوش حساب را به سبب بدهی، قطع نخواهد کرد.
ابراهیم یافتیان در گفتگو با مهر، درخصوص نحوه قطع ارتباط تلفنی مشترکان بدهکار تلفن ثابت اظهار داشت: برای مشترکان خوش حساب محدودیتی در قطع ارتباطشان به سبب بدهی وجود ندارد و تلفن ثابت این مشترکان در صورت افزایش صورتحساب از سقف مبلغ درنظر گرفته شده، قطع نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات استان تهران مشترکان را برای قطع تلفن به سبب بدهی صورتحساب طبقه بندی کرده است، ادامه داد: مشترکانی که قبوض خود را همیشه در موعد مقرر پرداخت می‌کنند در صورت افزایش صورتحساب در یک دوره و از سقف مورد نظر، ارتباطشان قطع نخواهد شد.
 
یافتیان ادامه داد: به طور کل ارتباط مشترکان تلفن ثابت تا سقف ۵۰ هزار تومان بدهی، قطع نمی شود که در این زمینه مشترکان خوش حساب مستثنی می باشند.
 
قائم مقام شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه اخطار قطع بدهی براساس نوار صوتی به اطلاع مشترک می رسد به مهر گفت: پس از این اطلاع رسانی و عدم پرداخت، تلفن مشترک یک طرفه و سپس قطع دو طرفه شده و در نهایت در صورت عدم پرداخت سلب امتیاز می‌شود. 
 
وی گفت: چنانچه مشترکان طی سه دوره قبض تلفن خود را پرداخت نکنند نیز ارتباطشان ابتدا قطع یک طرفه، سپس قطع دو طرفه و در نهایت در صورت عدم پرداخت، سلب امتیاز خواهد شد.
 
به گفته مهندس یافتیان این امکان نیز برای مشترکان تلفن ثابت فراهم شده که در صورت نیاز، مبلغی را به عنوان ودیعه نزد مخابرات گذاشته و خود را بستانکار مخابرات کنند تا تحت هیچ شرایطی ارتباطشان به سبب بدهی قطع نشود.
 
قائم مقام شرکت مخابرات استان تهران، سامانه تلفنی ۱۸۱۸ را راهکاری برای اطلاع رسانی به مشترکان و نیز پرداخت سریع و آسان قبوض تلفن عنوان کرد و گفت: تعداد تلفن های سلب امتیاز شده به سبب بدهی در تهران بسیار ناچیز است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.