“تلفن همراه رئیس جمهور” در دوراهی تصمیمات سازندگان و مسئولان

اکران “تلفن همراه رئیس جمهور” با توجه به تمایل ما به نمایش این فیلم در بعد از ایام ماه محرم و نظر مسئولان سازمان سینمایی مبنی بر اکران آن در اواخر سال، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

محسن علی اکبری تهیه کننده “تلفن همراه رئیس جمهور” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت اکران این فیلم گفت: در حال حاضر به دنبال اکران “تلفن همراه رئیس جمهور” هستیم، ولی هنوز زمان اکران آن مشخص نیست.
وی درخصوص مشکلات اکران این فیلم اظهار داشت: مسئولان سازمان سینمایی تمایل به اکران این فیلم در اواخر امسال داند ولی ما قصد داریم مجوز اکران این فیلم را در بعد از دهه اول محرم بگیریم.
علی اکبری ادامه داد: “تلفن همراه رئیس جمهور” سه زمان اصلی اکران یعنی عید نوروز، اوایل تابستان و پاییز که بهترین زمان برای اکران فیلم است را از دست داده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر “تلفن همراه رئیس جمهور” در بعد از دهه اول ماه محرم اکران  نشود به دلیل کهنه شدن موضوع فیلم جذابیت خود را از دست می دهد.
گفتنی است، “تلفن همراه رئیس جمهور” ساخته علی عطشانی و تهیه کنندگی محسن علی اکبری است و در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرده بود.
این فیلم سومین ساخته بلند سیمنایی علی عطشانی است که فیلمنامه آن متعلق به جابر قاسمعلی است و در آن مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی، اکبر عبدی و… بازی کرده اند.
داستان این فیلم درباره کارگری ساده است که به طور اتفاقی سیم کارت رئیس جمهور به دستش می رشد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس های مردمی مواجه می شود./ی۲ 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.