تلویزیون‌های منحنی و فوق‌باکیفیت‌ سامسونگ در نمایشگاه CES 2014

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سامسونگ قصد دارد رقابت خود را در حوزه تلویزیون‌های فوق‌باکیفیت افزایش دهد و بر این اساس طی مراسمی که پیش از آغاز نمایشگاه CES 2014 برگزار کرده است، اولین گیرنده تلویزیونی منحنی فوق‌باکیفیت UHD TV را معرفی کرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نخستین تلویزیون منحنی فوق‌باکیفیت جهان در اندازه ۱۱۰ اینچ ساخته شده است و به نقل از شرکت سامسونگ می‌توان آن را باکیفیت‌ترین تلویزیون جهان نیز نامید.
 
در حالی که هنوز گیرنده‌های تلویزیونی ۴ هزار پیکسلی به صورت گسترده وارد بازار جهانی نشده‌اند، سامسونگ کوشیده است فناوری نمایشگرهای منحنی را با فناوری UHD ادغام کند تا بهترین تجربه را برای کاربران به همراه بیاورد.
 
سامسونگ قصد دارد طی سال جاری میلادی سه محصول تازه در سری تلویزیون‌های UHD TV روانه بازار کند. مدل S9 از این تلویزیون‌ها که سال قبل معرفی شد، در اندازه ۱۱۰ اینچ به دست کاربران می‌رسد.
سری تلویزیون‌های U8550 UHD سامسونگ نیز با بدنه بسیار باریک ساخته شده است و در اندازه‌های ۵۰ تا ۷۵ اینچ به فروش می‌رسد. این شرکت کره‌ای در سری U9000 تلویزیون‌های منحنی UHD خود را با اندازه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۸ اینچ عرضه می‌کند.
 
البته باید توجه داشت بهترین محصول در سری تازه تلویزیون‌های سامسونگ محصول منحنی ۱۰۵ اینچی این شرکت است که ماه قبل و پس از عرضه تلویزیون مشابهی توسط ال‌جی معرفی شد. 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.