تماس‌های رایگان شبکه موبایلی Truphone گسترش میابد

۲۶ام بهمن ،

 

شبکه موبایلی Truphone که مرکز آن در بریتانیا واقع شده است و به کاربران امکان می‌دهد از طریق انواع دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل خود با دیگر دستگاه‌های موبایلی تماس‌های رایگان یا ارزان‌قیمت برقرار کنند، خبری را در مورد گسترش فعالیت‌های خود در این زمینه منتشر کرد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت مخابراتی توضیح داد که "رومن آبرامویچ"(Roman Abramovich) فرد ثروتمند روسی که مدیریت باشگاه فوتبال چلسی را نیز برعهده دارد، ۷۵ میلیون پوند(۱۱۸ میلیون دلار) در این شرکت مخابراتی سرمایه‌گذاری کرده است. شرکت سرمایه‌گذاری آبرامویچ Minden نام دارد که رقم سرمایه‌گذاری خود روی شبکه موبایلی Truphone را ۷۰ میلیون پوند اعلام کرده است تا بر این اساس ۳/۲۳ درصد سهام شرکت به ارزش ۳۰۰ میلیون پوند را در نهایت در اختیار بگیرد.
 
این بزرگترین سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که تاکنون در شرکت Truphone صورت گرفته است. شرکت مخابراتی Truphone که در سال ۲۰۰۶ میلادی با سرمایه اولیه ۱/۵۷ میلیون دلار توسط شرکت‌هایی از جمله Straub Ventures، Burda Digital Ventures، Eden Ventures، Independent News & Media و Wellington Partners فعالیت خود را آغاز کرد. آخرین سرمایه‌گذاری که روی این شرکت صورت گرفت در سال ۲۰۰۸ بود و کارشناسان اعلام کرده‌اند که با این سرمایه‌گذاری تازه و گسترش این شبکه موبایلی، به زودی شاهد طیف گسترده‌تری از کاربران مشترک این شبکه خواهیم بود.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.