تماشای بازی صنعت نفت و فجررایگان است

۱۴م دیماه ،

خلیل صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این دیدار نیز همانند دیدار هفته قبل صنعت نفت در برابر ملوان بندرانزلی رایگان اعلام شده تا هواداران با حضور پرشور خود در ورزشگاه یار دوازدهم ما برای غلبه بر فجرسپاسی شیراز باشند.

وی افزود: بنا بر تصمیم باشگاه صنعت نفت آبادان در این دیدار بلیت فروشی صورت نمی گیرد و تماشای این دیدار رایگان است. از علاقمندان صنعت نفت و هواداران پرشور این تیم نیز که هیچگاه تیم خود را تنها نگذاشته اند دعوت می کنم تا با حضور در ورزشگاه از تیم خود حمایت کنند.

صالحی عنوان کرد: امیدوارم با حضور پرتعداد هواداران صنعت نفت در ورزشگاه تختی، شاهد باشیم صنعت نفت یک پیروزی شیرین را جلو چشم علاقمندانش جشن بگیرد و این پیروزی مقدمه ای برای رهایی صنعت نفت از قعر جدول رده بندی لیگ برتر و فرار از منطقه خطر باشد.

از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز روز جمعه ۱۵ دی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال هم اکنون با ۱۳ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول رده بندی این رقابتها قرار دارد و تیم فجر سپاسی شیراز با ۲۴ امتیاز خود را در رتبه دوازدهم می بیند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.