تماشای ˝شب بخیر کوچولو˝ را برای کودکان پیشنهاد نمی‌کنم

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

منظوفی‌نیا در گفت و گو با هنرآنلاین:

کارگردان ˝شب بخیر کوچولو˝ گفت: این اثر iبه یک دغدغه اجتماعی یعنی سقط غیرقانونی جنین پرداخته است و تماشای آن را برای گروه سنی کودک و نوجوان iبه هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کنم.

فرشاد منظوفی‌نیا که با نمایش “شب بخیر کوچولو” نوشته حسن عابدی در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور خواهد داشت درباره این اثر iبه خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: متن نمایش iبه یک موضوع روز نه در مورد ایران که در سطح جهان می پردازد و آن قتل عمدی از طریق سقط جنین است.

وی در ادامه با اشاره پذیرش قطعی متن نمایش برای حضور در فجر سال جاری تصریح نمود: تا آذر و وقت بازبینی نمایش فرصت مناسبی داریم تا با دقت بسیار فضای ترکیبی رئال و سورئال نمایش را با دقت ایجاد کنیم؛ هم اکنون هم باقطعیت حضور بازیگران و سایر عوامل نمایش در مرحله دور خوانی متن قرار داریم.

کارگردان و طراح صحنه نمایش “شب بخیر کوچولو” یکی از بسیارزیبایی های این کار را عنوان نمایش مطرح نمود و گفت: شاید با توجه iبه اینکه تاکنون حتی یک کار ویژه کودکان و نوجوانان نداشته ام با تکیه بر عنوان نمایش فرض شود که منظوفی نیا iبه عرصه تئاتر کودک و نوجوان پای گذاشته است اما با توجه iبه اینکه این اثر iبه یک دغدغه اجتماعی یعنی سقط غیرقانونی جنین پرداخته است، تماشای آن را در فجر و اجرای عمومی برای گروه سنی کودک و نوجوان iبه هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کنم.

حضور محبوبه بیات و حمیدرضا نعیمی روی صحنه “شب بخیر کوچولو”

منظوفی‌نیا در ادامه بازیگران نمایش را معرفی نمود و گفت: نمایش “شب بخیر کوچولو” با ایفای نقش محبوبه بیات، حمیدرضا نعیمی، سجاد زارع، رویا بختیاری و iبهاره کریم زاده و پنج هنرمند خردسال iبه روی صحنه می رود.

وی در پایان اولویت خود را حضور در بخش تئاتر ایران و بین الملل برشمرد و افزود: موضوع سقط جنین محدود iبه مرزبندی های جغرافیایی نمی شود و سالانه بیش از ۸۰ میلیون جنین iبه شکل قانونی و غیرقانونی از بین می روند. iبه هر حال داستان نمایش “شب بخیر کوچولو” بسیار دردناک است و امیدوارم نمایش iبه iبهترین شکل از تحلیل این موضوع iبه روی صحنه رود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.