تمامی دانشجویان بیمه تکمیلی می شوند

جام جم آنلاین: مدیر عامل بیمه دی گفت: تمامی دانشجویان کشور که حدود ۴٫۵ میلیون نفر هستند برای اولین بار بیمه درمان تکمیلی می شوند، ضمن آنکه دانشجویان تحت پوشش بیمه عمر و حادثه نیز قرار می گیرند.

فرامرز فتح نژاد در نشستی خبری با بیان آنکه دو شرکت بیمه بر اساس تفاهم نامه منعقده با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، اقدام به ارایه پوشش بیمه تکمیلی برای دانشجویان خواهد کرد، افزود: دریافت پوشش بیمه عمر و حادثه برای دانشجویان اجباری و بیمه تکمیلی اختیاری است.

وی ادامه داد: سهم دانشجویان برای دریافت این خدمات برای بیمه عمر و حادثه دو هزار تومان و برای دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی شش هزار تومان است که بر این اساس کل سهم دانشجویان هشت هزار تومان است .

مدیر عامل بیمه دی، همچنین از قرار دادن ۲٫۵ میلیون نفر بازنشسته تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان بر اساس قرارداد منعقده با کانون سراسری بازنشستگان در سال جاری خبر داد و گفت: قرار است یک میلیون نفر از افراد تحت تکفل این خانوار ها نیز این نوع خدمت رادریافت کنند که بر این اساس حدود ۳٫۵ میلیون نفر در سال جاری تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار می گیرند.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.