تمامی تاکسی های درون شهری نکا به کپسول اطفای حریق مجهز شدند

ˈ روح الله جمشیدی اردشیری ˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر بیش از ۲۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری در نکا فعال است که رانندگان تمامی آنها آموزش های لازم را در استفاده از کپسول اطفای حریق فرا گرفته اند.

وی با اشاره به تردد دایمی تاکسی ها در خیابان ها و جاده ها ، گفت : هدف از تجهیز تاکسی های درون شهری به کپسول اطفای حریق و آموزش رانندگان ، حضور و کمک آنان در صحنه وقوع آتش سوزی در خودروها و یا اماکن هنگام فعالیت کاری است.

او افزود : رانندگان تاکسی به اقتضای شغلی می توانند هنگام وقوع آتش سوزی زودتر از هر فرد یا گروهی در صحنه حاضر شده و نسبت به خاموش کردن آن اقدام کنند.

جمشیدی اردشیری گفت : رانندگان می‌توانند با تجهیزات ابتدایی و حضور در محل حادثه قبل از رسیدن ماموران اورژانس و آتش‌نشانی و آگاهی و انجام اقدامات اولیه از گسترش آتش سوزی و آسیب رسیدن بیشتر به سانحه دیدگان جلوگیری کنند.

وی همچنین به برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای رانندگان تاکسی در باره چگونگی برخورد با مسافران خبر داد و افزود : در این دوره های آموزشی تکریم مسافران آموزش داده می شود که با استقبال رانندگان مواجه شده است.ک/۳

۷۳۳۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.