تمامی زنان سرپرست خانوار ازبیمه درمانی بر خوردار می شوند

۱۴م دیماه ،

مدیر توانمند سازی زنان سر پرست خانوار گفت:مراکز مهارت آموزی کوثر با رویکرد اقتصادی و اجتماعی و با هدف آموزش و ایجاد توانمند ی در زنان سرپرست خانوار به بهره برداری رسیده است.

 
فیروزفر در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مراکز مهارت آموزی کوثر با رویکرد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی وبا هدف آموزش و ایجاد توانمند سازی در زنان سرپرست خانوار به بهره برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: از سال ۸۴ که این مرکز کار خود راشروع کرد تا کنون به ۱۰۳ مرکز در شهر تهران رسید. و تمامی زنان سرپرست خانوار و فرزندان مجرد آنان از بیمه درمانی  بر خوردار می باشند.
وی گفت: این ستاد به منظور کاهش آسیب ها ی اجتماعی متوجه زنان سرپرست خانوار با نگرشی جامع به توانمند سازی به عنوان یک فرایند مستمر و پایدار توان خود را بر ارتقاء سطح دانش و آگاهی جامعه هدف و رساندن آنان به سطح مطلوبی از توانمندی متمرکز کرده است.
وی خاطر نشان کرد: زنان سرپرست خانوار نیازمند کمک و مساعدت می باشند و به این  ترتیب با ایجاد زمینه های مهارت آموزی و کارآفرینی خود کفا می شوند. وی افزود: اشتغال آفرینی، آموزش، مشاوره و امور رفاهی از جمله محورها و اقداماتی بوده که در جهت توان افزایی زنان سرپرست خانوار در دستور کار این ستاد قرار گرفته است. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.