تمجید معاون نخست وزیر مالزی از غرفه های ایران در نمایشگاه بین المللی هنر

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مالزی، معاون نخست وزیر مالزی در این بازدید که ˈنگ ین ینˈ وزیر گردشگری مالزی وی را همراهی می کرد، از آثار مختلف به نمایش در آمده در غرفه های ایرانی از جمله نقاشی، عکس، صنایع دستی و خوشنویسی دیدن کرد که ظرافت این آثار را مورد تحسین قرار داد.

وزیر گردشگری مالزی نیز در این بازدید از سطح آثار به نمایش در آمده در غرفه های ایران در نمایشگاه مالزی تمجید کرد.

ˈ عبدالحلیمˈ پادشاه مالزی نیز شب گذشته از نمایشگاه بین المللی هنر مالزی که امروز – پنجشنبه – به طور رسمی در کوالالامپور افتتاح می شود، بازدید کرد.

این نمایشگاه چهار روزه از امروز – پنجشنبه – به طور رسمی در محل ساختمان توسعه تجارت خارجی مالزی (ماترید ) افتتاح می شود و یکشنبه هفته آینده به کار خود پایان می دهد.

در این نمایشگاه که هر سال در مالزی برپا می شود، هنرمندان ۲۳ کشور جهان آثار خود را به نمایش می گذارند.

ˈاصغر یعقوبیˈ مسوول خانه هنرمندان ایران و مالزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کواالالامپور گفت: ایران امسال با دو غرفه در این نمایشگاه شرکت کرده است که آثار نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و صنایع دستی از جمله منبت کاری در این غرفه ها به نمایش در می آید.

مدیر موسسه ایرانی هنر و هویت هم گفت: در نمایشگاه امسال بیش از ۱۲ عکس از ایران در معرض دید و فروش علاقه مندان قرار می‌ گیرد.

ˈماندانا برکشلیˈ استاد ایرانی مقیم مالزی و رییس بخش هنر دانشکده معماری دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی، افزود: امسال نیز ایران برای دومین بار با مجموعه‌ای از آثار عکاسی ˈامیر ذکرگوˈ در کنار غرفه‌هایی دیگر از هنرمندان ایرانی مقیم مالزی در این نمایشگاه، حضور خواهد داشت.

این استاد ایرانی مقیم مالزی گفت: در این نمایشگاه هنرمندانی از مالزی، سوئیس، آرژانتین، بلژیک، برزیل، کلمبیا، کوبا، اکوادور و چین آثار خود را به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه از ششم تا نهم مهرماه جاری از ساعت ۱۰٫۳۰تا ۱۹٫۳۰ برای بازدید علاقه مندان در محل نمایشگاه‌های مرکز تجارت مالزی دایر است.

آساق**۳۳۵**۱۵۰۰**

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.