تمدید قرارداد کاشی با صبای قم

۲۰خردادماه،

حسین نجاتی سرپرست تیم فوتبال صبا گفت : این بازیکن در باشگاه حضور یافت و در مذاکره با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، قرارداد خود را به مدت سه فصل البته با شرایطی با صبا تمدید کرد تا در لیگ سیزدهم در صبا حضور داشته و کاپیتان صبای قم باشد.

مرتضی کاشی به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه و قدیمی صبای قم در حالی در این تیم ماندگار شد که صبا پیش از این میلاد نوری، حامد لک، سهراب بختیاری زاده، دیوید سانیا ویکروم، مهدی بدرلو و رامین رضائیان را از دست داد و البته به غیر از تمدید قرارداد با مرتضی کاشی، توانست غلامرضا عنایتی بازیکن فصل قبل تیم مس کرمان را هم جذب کند.

بازی‌های فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بر اساس آخرین تصمیم سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال از روز بیست و یکم تیر آغاز می شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم همچنین گفت : عنایتی بهترین گلزن صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بار دیگر به این تیم بازگشت.

حسین نجاتی افزود: پس از ورود مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبا، عنایتی دومین فردی است که به عنوان بازیکن به این تیم می پیوندد.

در حالی که ۳۰ روز از آغاز مهلت نقل و انتقالات پیش فصل بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد ، صبای قم سرانجام وارد بازار شد و اولین خرید خود را انجام داد.

عنایتی ۳۴ ساله بازیکنی است که در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زمانی که عبدالله ویسی سرمربی صبای قم بود به صبا پیوست و در مجموع با به ثمر رساندن ۱۸ گل علاوه بر نقش بسزایی که در موفقیت صبای قم در کسب عنوان چهارم مسابقات لیگ برتر و راهیابی به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا داشت، خود نیز عنوان آقای گلی صبا و دومین گلزن برتر لیگ یازدهم بعد از فونیکه سی بازیکن خارجی تیم صنعت نفت آبادان را کسب کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.