تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون این دانشگاه تا شنبه پنجم بهمن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا،دکتر ناصر اقبالی گفت: داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند در دوره های بدون آزمون این دانشگاه ثبت نام کنند می توانند در مهلت یاد شده به پایگاه www.azmoon.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبان کارشناسی پیوسته تا۱۰رشته/ محل و داوطلبان کارشناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر۱۰محل دانشگاهی را می توانند انتخاب کنند.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: داوطلبان مقطع کارشناسی لازم است معدل کتبی دیپلم و مقطع کارشناسی ناپیوسته معدل مقطع کاردانی خود را در پایگاه اینترنتی مرکز آزمون ثبت کنند.
اقبالی گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند در صورتی می توانند در دوره های بدون آزمون ثبت نام کنند که تا۳۰بهمن از مقطع پیش دانشگاهی (برای دوره های کارشناسی پیوسته) و از مقطع کاردانی (برای دوره های کارشناسی ناپیوسته) فارغ التحصیل شده باشند.
وی توصیه کرد: داوطلبان پیش از ثبت نام دفترچه های راهنمای مقطع مورد ثبت نام خود را به طور دقیق مطالعه و سپس ثبت نام کنند.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این دفترچه ها در نشانی www.azmoon.org قرار دارد و برای دیدن آن نیاز به خرید کارت اعتباری نیست.
وی خاطر نشان کرد گفت: داوطلبان می توانند بدون توجه به مدرک کاردانی خود در هر یک از رشته/ محل هایی که مورد نظر و علاقه شان است، ثبت نام کنند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.