تمدید ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مرکز آموزش علمی کاربردی ثبت احوال

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مرکز آموزش جامع علمی کاربردی سازمان ثبت احوال کشور تمدید شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، محمدجلیل سائلی رئیس مرکز آموزش و پژوهش و دانشگاه علمی کاربردی ثبت احوال گفت:با توجه به برنامه زمانبندی شده ابلاغی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ مرکز آموزش جامع علمی کاربردی سازمان ثبت احوال کشور تمدید شد.

وی در همین رابطه افزود: آندسته از پذیرفته‌شدگانی که در تاریخ‌های قبلی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۳۰ مهر فرصت دارند برای ثبت‌نام مراجعه نمایند و در صورت عدم مراجعه بعد از این تاریخ از آنان ثبت نام بعمل نخواهد آمد.

وی همچنین گفت: پذیرفته شدگان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم از اول وقت اداری روز شنبه ۲۹ مهر تا یکشنبه ۳۰ مهر به مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت احوال کشور مراجعه کنند.

لازم به یادآوری است، دانشگاه علمی کاربردی سازمان ثبت احوال از ترم اول سال جاری با پذیرش ۱۴۰ نفر دانشجو در مقطع کاردانی فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود.

این دانشگاه در دو رشته کاردان حرفه‌ای حقوق ثبتی و کاردان حرفه‌ای نگارش حقوقی با تناسب ۸۰ نفر مرد و ۶۰ نفر زن از بین متقاضیان آزاد و همکاران سازمان ثبت احوال پذیرش می نماید که تا کنون ۸۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.