تمرین شاداب تیم ملی فوتبال در مجارستان

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این تمرین ابتدا مطابق معمول پس از توضیحات اولیه کارلوس کی روش، کاوبرگ مربی بدنساز تیم ملی بازیکنان را نرمش داد و بدن آنها را آماده تمرین کرد.

سپس کارهای تاکتیکی زیرنظر کی روش و با همکاری سیمویز و نمازی آغاز شد که ابتدا شوت به سوی دروازه، سانتر از جناحین و تمرین دفاع و حمله انجام شد. در این بخش از تمرین بازیکنان کناری توپها را روی دروازه سانتر می کردند. وظیفه مدافعان و دروازه بانها دفع توپها و وظیفه مهاجمان گل کردن توپها بود. دو دروازه بان تیم نیز تمرینات اختصاصی با گاسپار داشتند.

در بخش بعدی تمرین، کی روش بازیکنان را به سه گروه شش نفره تقسیم کرد. این سه تیم با رنگهای آبی، سفید و نارنجی فوتبال پرفشاری را در یک سوم زمین بازی کردند که هدف از آن حفظ توپ، یافتن یار خودی در زمین و مرور سایر تاکتیکها بود که کی روش با دقت آن را زیرنظر داشت و تذکرات لازم را به بازیکنان می داد. در پایان این تمرین که حالت مسابقه و رقابت نیز داشت، تیم آبی برنده شد.

محل اقامت و تمرین تیم ملی روز یکشنبه پس از تمرین صبح به شهر بوداپست منتقل خواهد شد زیرا از بعدازظهر یکشنبه تیم ملی مجارستان در این کمپ مستقر می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.