تندر ایران خودرو از رقیب خود پیشی گرفت

۲۳اردیبهشت،

به گزارش ایکوپرس، در آخرین گزارشی که شرکت بازرسی در نیمه اول اردیبهشت ماه منتشر کرده، تندر ۹۰ ایران خودرو موفق شده نمرات منفی خود را تا عدد ۲۱٫۷ کاهش دهد. برپایه این گزارش، تندر ایران خودرو با نمره منفی ۲۱٫۷ در رتبه سوم جدول ارزیابی کیفی ISQI قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، کیفیت تندر ۹۰ ایران خودرو همواره رو به رشد بوده و نتایج ارزیابی‌های سال قبل حاکی از ۱۲ درصد بهبود کیفیت در این محصول بوده که آن را در جایگاه بسیار خوب جدول با کیفیت‌ترین‌ها قرار داد.

همچنین نتایج ارزیابی‌های شرکت بازرسی در شاخص رضایت سنجی مشتریان در سه دوره اخیر نشان می‌دهد تندر ۹۰ ایران خودرو در این سه دوره، از رقیب خود پیشی گرفته و در رتبه‌های بالاتر نسبت به تندر پارس خودرو قرار دارد.

از سوی دیگر، تندر ۹۰ ایران خودرو با کسب شش نشان سبز پیاپی و رتبه Exceptional در آدیت های دوره‌ای رنو، همواره به عنوان یکی از پایگاه های برتر تولید تندر مورد تحسین شرکت رنو بوده است. این دستاوردها با کسب اولین تندیس بلورین جایزه ملی کیفیت ایران برای تندر ۹۰، ایران خودرو را در مسیر تعالی و کسب موفقیت های بیش‌تر در افزایش کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان، بیش از پیش مصمم تر کرده است.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.