تندیس سیمین چهارمین جایزه ملی مدیریت مالی به تام رسید

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت تام ایران خودرو در سومین حضور متوالی در چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با یک رده صعود و کسب امتیازات لازم موفق به اخذ تندیس سیمین در کشور شد.

کسب این جایگاه حاصل بهبود روز افزون بهره‌وری فعالیت‌های حوزه معاونت مالی و اقتصادی در سه سال اخیر است که به اخذ گزارش حسابرسی بدون بند، جاری‌سازی  حاکمیت شرکتی و استقرار سیستم‌های مدون اطلاعاتی و گزارش دهی مدیریتی منجر شده است.

به گزارش ایکوپرس، برای تحقق این امر، اظهارنامه‌ای با ۳۱ معیار ارزیابی در دی‌ماه امسال به کمیته جایزه ملی مدیریت مالی ایران، متشکل از مرکز توسعه مدیریت مالی، سازمان حسابرسی، جامعه حسابداران رسمی و انجمن حسابداران خبره انگلستان ( ACCA ) و جمعی از استادان بزرگ دانشگاهی حرفه حسابداری که تنها مرجع تاییدکننده شرکت‌ها در حوزه مدیریت مالی در ایران می باشند، ارسال شد و مورد سنجش قرار گرفت.

بنابر این گزارش، کسب این جایزه، حاکی از کیفیت عملکرد مالی شرکت، ارتقای جایگاه مدیریت مالی در سازمان‌ها و موفقیت شاخص و برجسته عملکرد مالی یک سازمان است که با توجه به ارزیابی مرجع خارجی و داوران بی طرف دارای اهمیت بالایی است.

شایان ذکر است در دو دوره قبلی برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت تام تندیس بلورین را در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرده بود.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.